SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, December 10, 2010

Sudah Biasakan Diri Nampaknya

Dah berapa hari Amir kat sini? Dah 5 hari. Ni pun maybe sampai hujung bulan kot Amir kat sini.

Dah 5 hari baru la dia nak ok dengan budak kat opis ni. Itu pun certain-certain orang je.

Kan pagi tadi aku ada meeting. Dah runsing ni pikir macam mana la gaya budak Amir ni. Takkan nak bawak masuk bilik meeting pulak. Haru karang. Pagi tadi pun masuk bilik timbalan mulut dia menceceh sebab aku tak layan dia. Hahaha! Berbulu je timbalan tengok aku masuk opis bawak anak.

Tapi ada aku kesah??? Selagi korang tak reti-reti nak transfer aku buat tak reti je. Hohohoho!

So, tadi aku suruh staf aku bawak Amir pi tengok ikan kat kolam ikan kat bawah opis ni. Ada banyak ikan cantik-cantik. Kasi dia teruja so tak ada la dia nangis kalau tak nampak aku.

N taktik itu berjaya. N pegawai bilik sebelah bagi pinjam kereta mainan anak dia pulak. Lagi la Amir tak perasan ummi tak ada dekat dia. Sampai abes meeting dia dok melepak dengan staf aku tak nangis dah.


Lega.....


Lepas ni boleh la ummi bawak Amir datang opis sokmo.


;p;p;p



No comments: