SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 28, 2010

Persijilan 5S Hari Ni

Salam

Update lambat hari ni sebab ada audit 5S. Aku ni salah sorang auditor tapi haram tak ikut. Sorry ye ketua audit. Anak aku ni lagi terror mengaudit tu yang kena pantau dia je. Huhuhu...

Tu pulak dok tengah 'mengemas' kabinet ummi. Habis dia sepahkan sudu n barang-barang dalam tu.

Esok dah start cuti. Yaribbbbaaaa!!! Tapi kan hari ni punya la tak aman. Bos kecik kena buat presentation kat Johor nun tapi hapah tak study pun paper yang aku buat tu. Baru la pagi tadi terhegeh-hegeh tanya itu ini. Padahal benda tu aku dah explain lebih seribu kali dah.

Siap call buat loud speaker depan panel. Adekah sebenarnya memalukan diri sendiri???

Esok kalau aku masuk opis lepas cuti dia komplen aku nak je sound setepek kat muka dia. Lantak la.

Ni Abang Misai ada kat rumah sewa aku tu. Dia sampai pagi tadi. Mula-mula nak suruh dia jaga Amir. Tapi dia mengantuk pulak. Dia suruh aku angkut sekali budak bertuah ni. Hish..... Tak apa la. Penat drive ye bang.

Aku semalam dah ala-ala nak demam je lepas balik keja. Siap gigil-gigil berselubung dalam selimut. Tapi hari ni ok sikit la. Tapi selera makan memang menjunam betul. Semalam dah mula jadi muka jamban. Dah start muntah-muntah pulak. Huwaaaa!!!

Ok la. Aku nak pi tengok anak bujang aku yang dah mula selongkar beg. Siap keluarkan roti kaya lepas tu sepah-sepahkan. Jenuh la nak kemas ni karang.

Tata~~

No comments: