SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, December 2, 2010

Bantuan Kewangan RM500 Tak Dapat Lagi?

Sesapa yang keja gomen korang dah dapat bantuan kewangan yang RM500 tu?

Aku tak dapat lagi. Kan hari tu kata dapat by 1st Disember kan. Aku beria la bukak m2u. Tapi non ado.

Pelik-pelik jugak la. Maybe lambat sikit kot. Tengok emel pun kata lewat n kata akan dapat hari ni.

Bukak emel lagi hari ni tengok-tengok kata lewat pulak sebab ada kesilapan teknikal. Pada sesiapa yang tak dapat tu sebab kesilapan teknikal la. N selewat-lewatnya dapat hari Isnin depan.


Huhuhu... Memang sesiapa yang tak dapat lagi tu senasib la korang dengan aku ye. N maknanya korang 1 jabatan la dengan aku. Hahaha!


Nasib baik la aku still ada lagi duit aku simpan buat backup. Kalau tak memang hadap megi je. Sebab hari tu kan gaji bulan 11 dapat awal.



2 comments:

@e_da said...

eh kita dapat dah semalam...

aMiYs said...

ida - kitorg punye nama tu ada silap ape tah.. huhu.. klu isnin ni x dpt jgk mmg la...