SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, January 3, 2011

Esok Balik Shah Alam Dah :((

Salam

Aku kat kampung lagi. Cuti sampai esok. Tapi tetap cuti yang tak aman damai lagi sentosa. Sedih betul.

Dengan mabuk yang agak teruk. Apa pun aku tak selera nak makan. Tapi sumbat jugak la tak bagi perut lapar. Kesian pulak baby dalam perut tak cukup zat karang.

Tapi faham-faham sendiri la bila dah menyumbat tu. Confirm keluar balik. Berlari la aku ke toilet. Amir pulak dah ummi dok berlari terkedek-kedek dia lari jugak ikut belakang ummi. Lepas tu muka cemas-cemas tengok ummi muntah. Alahai anak ummi ni.

Esok aku dah nak balik. Macam mana la agaknya Amir kat kampung kan. Atau lebih tepat lagi macam mana la ummi nak tahan rindu kat Amir kan. Even kekadang tu hangen-hangen 1 badan bila anak bertuah tu melasak tapi still dia la buah hati pengarang jantung ummi.

Ok la. Aku nak tido kejap sementara anak bujang ni tido. Dia dah bangun karang jenuh nak melayan.

Daaa~~

 

No comments: