SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, January 25, 2011

Meeting Semedang

Meeting pagi tadi kalau aku tak masuk pun tak apa kot. Buang masa aku je dalam tu. Dah la HQ dok mintak report aku tak siap-siap buat lagi.

Lepas tu ada lagi meeting pegawai saje pulak. Dari pukul 10 melarat sampai pukul 1. Nak muntah aku dalam bilik meeting tu.


Dah la kebulur. Abes meeting pulak tu sorang pun tak ada kat opis dah. Aku pun dah malas nak keluar. Makan la biskut tiger susu jek. Sob... Sob...


Ni pulak baru lepas abes buat slide untuk meeting esok. Meeting 2 minggu sekali senah. Itu baru meeting bahagian aku tu. Belum lagi meeting lain yang aku kena masuk. Meeting pengurusan yang tak ada kena mengena pun taram suruh aku masuk jugak.

Dah masuk menganga la ko kat dalam tu.


Ni tunggu masa nak balik je. Kepala aku dah sakit gila babun ni.

1 comment:

miss nina said...

makan biskut tiger je kak?
kesiannya..jgn tension2