SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, January 7, 2011

Handbag n Purse

Handbag dengan purse aku memang dah out of service.

Purse warna putih hadiah hantaran dah jadi kelabu asap. Siap koyak rabak bagai. Tambah pulak anak bertuah kesayangan hari tu main pen merah selamba dia conteng purse ummi dia. Pasrah je la. Apa yang budak tu tau ye dak.

Handbag pun dari tahun lepas sibuk kata nak beli haram tak beli pun. Handbag hantaran aku dah berlelas dah.

Disebabkan aku ni memang failed gila babun bab membeli handbag n purse maka tadi terberjalanlah aku ke bilik timbalan. Nak mintak dia semak maklumbalas meeting pengarah. Dan tertengok la katalog AVON sebab P.A timbalan adelah dealer AVON.

Bila dah tertengok maka ada la yang terasa nak beli. Hahahaha!

Kerana ada pulak jual set handbag n purse terus rasa nak beli. Sonang cito eh. Tengok pic saje lepas tu order, barang sampai, bayar.

Tapi kan warna handbag n purse adalah sangat merahnya mak ngah... Sesuai sungguh la dengan title aku yang mak ngah ni kan.

Dah la kulit gerhana bulan. Pakai pulak merah menyala. Adekah salah di sisi undang-undang?

Aku dah malas nak jalan cari benda alah tu semua. Pulak tu 1 kaler tu je yang ado. Harga RM60 gitu.

Pic ilek. Aku dah google tadi tak jumpa pulak. Ke aku yang bangang bab menggoogle gambar ni pun tak tau la. Huhuhu...

 

No comments: