SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, January 19, 2011

Takde Tajuk

Salam

Belakang aku sakit gila dari semalam. Datang opis pun ikut la sukahati aku. Eh, tak apa ke sapu tiger balm kat belakang tu. Sebab semalam bontot dah rasa macam nak tercabut oh.

Baru je sampai opis call masuk. Dari opis lagi 1. Tak reti buat itu ini tapi dari awal tak nak bagitau. Lepas tu nak blame orang lain buat data corrupted la apa la. Dah la masa suruh hantar sorang wakil pi kursus untuk checking tu tak nak hantar. Konon sebab diorang sambilan. Takut berenti tetiba nanti tak sempat ajar orang lain. Sampai la aku tengok tak berenti pun.

Hish.. Pening kepala kerenah sorang-sorang. Ni dah kena pi sana nak ajar balik orang. Padahal dah bagi manual. Aku pun hari tu kena refer manual tu jugak.

Tension sungguh.



1 comment: