SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, January 14, 2011

Malam Ni Balik Kampung

Salam

Ok, tajuk entry tak ada kena mengena dengan isi entry ni.

Aku masuk opis lambat. Semalam lepas balik dari meeting kat HQ kan aku bengang sebab bos kecik ubah slide aku. Dah ubah lepas tu nak suruh aku present. Maka, wassalamu aje la. Terus aku berdesup ke klinik gomen. Hahahahahahahahaha! Gelak jahat gila nih.

Ko, menggelupur dia present sesorang. Sebab lagi sorang officer pun tak ada. Pi tapisan keselamatan kat HQ. Berdekah kah kah kah! Siap call aku tanya benda dah ada dalam slide. Lepas tu hangen-hangen ntah apa-apa.

Balik dari klinik gomen kepala aku sakit gila babun. Maklum la. Aku derma darah 1 tabung uji tu. Hb semua clear. Tak ada la sampai doktor bising suruh makan itu ini bagi tambah darah. Awal-awal ni memang. Tunggu perut ko besor sok.

Berat ada turun sekilo. Selera tak ada punya pasal kan. Ni pun baru balik dari lawatan ke jamban. Nak muntah tapi apa pun tak nak keluar. Sadis betul.

Sekarang nak menyetelkan LNPT. Kena hantar hari ni jugak. Hoh.... Dah la HRMIS tu asek la tak boleh bukak.

Ok la. Aku nak buat keja sambil makan roti expired yang disapu Nutella. Roti tu tarikh expired dia 9hb. Tapi teringat pesanan abah. Jangan membazir. Kalau tak nampak berkulat tu elok lagi tu. Huhuhu....

 

No comments: