SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, January 10, 2011

Meloya Sepanjang Masa

Kepala masih pening. Macam kronik je aku rasa. Tadi dah ke toilet. Nak termuntah punya pasal. Tapi air je yang keluar. Sampai sakit tekak-tekak ni dok terjeluak.

Sekarang minyak cap kapak la kawan baik ke hulu ke hilir.

Selera makan masih la tak boleh nak terima apa-apa. Lapar tapi tu la. Dapat la makan suku pinggan je kot. Kesian baby dalam perut ni.

Ni nak buat slide untuk meeting lusa. Ada lagi 1 meeting. So, bagi je la slide yang sama. Tukar tajuk je kot. Malas dah aku nak buat yang baru.

Staf aku pulak dedua tak ada. Sorang kata masuk lambat sebab mabuk teruk. Sorang lagi EL teman mak pi hospital.

Dah tunggang terbalik la bos diorang ni sorang-sorang dengan pening n muntah-muntahnya.


Lupa pulak nak check tiket keretapi. Weekend ni nak balik la. Rindu sangat dekat Amir Ridhwan yang makin cerdik tu.


Ok, tu je kot. Kalau rajin aku update lain la.



No comments: