SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, January 11, 2011

Entry Tak Ada Tujuan

Salam

Masih pening-pening. Semalam tonyoh minyak cap kapak pun tak jalan. Rasa macam nak je aku telan panadol. Tapi macam tak berani pulak even doktor pernah cakap itu la ubat paling selamat untuk preggy mommies.

Semalam aku rasa macam aku tido tapi tak tido. Faham tak macam mana? Ala, ko tido tapi ko macam boleh dengar bunyi kat keliling.

Hasilnya pagi ni aku bangun dengan kepala yang sakit sebab macam tak cukup tido. Arghhhh!! Dah la kepala tengah serabut pikir banyak benda n problem. Tido pulak dah macam ayam. Adekah itu tanda aku stress?

Semalam jugak ingat nak pi scan baby. Dah plan baek punya lepas je punch card bunyi petang terus berdesup aku keluar opis n pi klinik. Tapi harapan tinggal harapan ye. Tetiba timbalan panggil discuss apekejadah yang aku dah malas nak amik pusing segala pasal keja aku kat sini. Dah tersangkut sampai pukul 6.

Tak jadi la plan nak ke klinik. Ingat nak pi hari ni. Tapi nak siapkan slide. Pastu hari ni aku pakai jubah. So macam malas la kan. Kalau pakai baju kurung boleh la lagi. Pakai jubah ni kena pakai kain dalam la kalau ko nak pi scan sume. Apa ko dah rasa ko tu comel sangat nak selak jubah ko ke atas tanpa memakai kain dalam. Dah la tadi aku cari kain dalam aku tak jumpa. Hampeh betul.

Maka, tangguh la ke esok pulak kot.

Ok la. Aku dah macam melayang-layang je ni. Banyak benda nak cerita tapi perasaan nak pitam adelah tinggi.

Nanti la cerita lain pulak. *Ada ke yang nak baca.Hahahaha!*

 

1 comment:

benz said...

aku baca la, tp x tinggal komen