SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, February 18, 2010

Saya amat rajin.. sila bagi tepukan untuk saya.. ;p

Aku kat opis. Jangan cakap apa-apa. Aku tengah emo ni.

Hahaha! Merepek la emo-emo di kala 2 orang kesayangan ada kat Shah Alam ni kan. Malam tadi bos call pun aku sampai tak perasan. Sebab aku terlampau bz.

Apa yang aku bz sangat malam-malam? Jeng... Jeng.. Jeng...

Otak dah biru la tu. Huhuhu.. ;p

Aku bz basuh baju n memasak. Dah 2 hari Abang Misai ada kat sini n aku menjadi seorang yang tiba-tiba mempunyai kuasa yang luar biasa rajin. Bravo! Bravo! Selalu balik keja aku dah terbongkang dah.

Semalam pagi-pagi buta pukul 5 aku dah bangun masak nasi goreng. Lepas tu siap masak nasi putih dengan lauk sekali. Konon nak bagi variety untuk laki aku pilih apa dia nak makan. *macam kat restoran pulak*

Bahan-bahan nak masak tu aku dah get ready dari malam kelmarin la kan untuk masak pagi semalam tu. N malam tadi aku masak lagi untuk laki aku makan lepas balik keja. Bahan aku mintak tolong adik aku potong-potong sikit sebab aku mau mandi dulu.

N lepas masak untuk makan malam aku mendobi n memasak lagi untuk Abang Misai makan hari ni.


Kagum tak? Kagum tak? *tepuk-tepuk untuk diri sendiri*


Yeeee... Aku amat kagum la dengan diri sendiri. Tiba-tiba aku yang pemalas gila ni jadi rajin. Ececece...

Nampaknya memang confirm aku kena cepat balik kampung dok dengan Abang Misai n Amir untuk menjadi seorang yang rajin luar biasa. *pada aku la luar biasa.. hahaha*


Tapi aku rasa kat kampung aku macam malas jek. Wakakaka!









4 comments:

Diarihatiku1976 said...

eehhh. sama ler kita.. kat kg je.. automatik malas... nak melengkor jer.. ahahsksss

Intan and The Boys said...

bestnya 2 org kesayangan ada di sisi. :)

|| NaFiRaa || said...

wahhh!! dasyat2!! memang patut dapat tepukan gemuruh!!:)

|| a - j . E . E || said...

heheh tetibe aku teringat masa encek tunang datang rumah aku hari tuh aku yang slalu pemalas (almaklum la dok dengan mak.. hehe)jadik sangat rajin bangun pagi buat brekfest untuk encek tunang.. hahahah

teruskan kerajinan anda ye kak syima :)