SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, February 12, 2010

di kampung

Morning.. Morning.. Haha!

Eh, ceria pulak. Ceria la sebab dah ada kat kampung. Lalala~~

Jangan ingat aku ponteng keja. Aku cuti bersebab k. Huahuahuahaua! *jangan la bos baca blog aku*

Tengok-tengok pagi ni follower aku dah ada 60 orang. Fuh....

Ramai tu 60 orang. Kalau time kecik-kecik dulu dah boleh bahagi 2 kelas. 

Terima kasih banyak-banyak la pada yang sudi memfollow aku yang suka buat entry emo n merapu meraban n even aku ni tak follow pun korang balik. Aku bab follow mollow ni lembap sikit. Bukan la kalau tak follow korang maknanya aku tak suka. Aku jenguk jugak.

Pada yang aku tak jenguk nanti aku jenguk k. Aku ni bz sokmo mengalahkan Abang Najib tu. Auuwwww!!! Wakakaka!

Aku pernah dah create 1 list untuk follower tapi sekali aku dah ponat lolah eh tiba-tiba masa tu blogspot tengah ada problemo. Jadi, terbantut la tumbesaran usaha aku tu. Nanti aku ada masa aku buat lain k.

Tu je kot. 


Jap lagi la aku post entry lain.


Amir dah nak mengempeng tu.



No comments: