SaYa SayaNg AnDa :)

Saturday, February 6, 2010

Dah cibi lepas tu demam pulak

Cibi tu cirit birit ye kawan-kawan. Hahaha! Ramai macam confuse aje apakah itu cibi yang aku maksudkan. Short form for cirit birit. Bukan la typo kepada cibai atau pun sewaktu dengannya. Heheh!

Aku demam sebenarnya ni. Tapi gigih mengupdate blog. Lepas aku lembik sebab cibi semalam tengahari tu aku start rasa seram sejuk.

Demam panas aku rupanya. Nasib baik tak muntah. Kalau tak memang pakej la. Tiba-tiba teringat tahun lepas aku demam, muntah n cibi rupanya aku preggy. Huhuhu! Adakah aku preggy lagi??? Tak kottttt....

Pi klinik hamek ko. RM44 aku kena dengan ubat 5 jenis n MC. Rasa nak pengsan tiba-tiba. Huhuhu...

Aku balik Shah Alam pagi esok. Tiket tak beli lagi tu. Kalau boleh tak nak balik la. Sebab Amir dah manja sangat n dah kenal ummi dia.

Hmmmm....

Amir doakan ummi dapat keja kat Penang ye...

 

No comments: