SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, February 4, 2010

Amir budak kuat ngempeng.. haha!

Budak kecik ni sangat bijak ok.

Hari ni aje dia nak berkepit celah ketiak. Nak suruh ummi dukung.

Nak tido aje suruh aku keluar n duduk atas kerusi malas yang rotan tu *mak mertua aku punya* n swing-swing sambil dia tengok keliling *bukan dia cakap tapi cara dia tu tarik-tarik macam marah bila kita bangun dari kerusi tu*. Bila dah penat dia tido sandar kat tetek aku. 

Malam-malam pulak nak kena dukung sampai tertido kat bahu. Endoi dah tak laku dah *orang Penang panggil buaian tu endoi*. Dah 2 malam macam tu. Lama-lama senget bahu ummi ni amir. Hahaha!

Hari ni aku start bagi Amir makan sebab doc kata dah boleh ajar makan dah. Since dia tak berapa nak minum susu sangat lepas discharge hari tu.

Semalam aku beli biskut Milna tu n pagi tadi kerat setengah taruk air bagi lembut n bagi Amir makan. Dia makan la sikit. Tengahari tadi pulak bagi Heinz lobak+ubi+apetah lagi 1 *lupa nama dia* tapi dia tak suka pulak yang tu. Meraung-raung la macam kena dera. Adesss...

Dah besar dah anak ummi ni. Bila la ummi dapat pindah balik kampung ye sayang. Boleh ummi tengok depan mata anak ummi punya 1st step. N boleh tido hari-hari dengan ummi. Sob.. Sob..

Rasa nak aje berenti keja sekarang jugak. 

T_T

 

No comments: