SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, February 8, 2010

Jom tolong baby Ammar wahai kawan-kawan


Ok, tadi aku jalan-jalan check nuffnang n terbaca post ni, Nuffnang Charity Project - Baby AmmarNak nangis aku baca.





Baby Ammar baru berumur 2 tahun. Sangat comel. Tapi sangat sedih bila aku baca post by nuffnang tu, baby Ammar ada sakit jantung berlubang atau medical termnya Patent Ductus Arteriosus (PDA) sejak dilahirkan.

Keadaan lubang pada jantung baby Ammar tak boleh bercantum dengan sendiri macam ada sesetengah kes yang boleh heal bergantung pada masa. So, disebabkan itu baby Ammar memerlukan surgery untuk menyelamatkannya n bagi memastikan keadaan kesihatan baby Ammar tidak bertambah teruk lagi.


Aku ni Amir baru demam, muntah2 n cibi pun dah terlompat aku. Sedih-sedih tengok Amir kena cucuk nak masuk drip. Inikan pulak ibu baby Ammar, Azmaniza Mohd Kamal *klik untuk ke blog ibu baby Ammar* yang menghadapi dugaan yang hebat ni.


Sekarang ni baby Ammar memerlukan RM12,000 untuk deposit pembedahan baby Ammar yang dijadualkan 22 Februari 2010. Kos tu memang tinggi ye kawan-kawan. Aku pun boleh tergolek nak cari duit banyak tu dalam masa tak sampai sebulan.


Jadi mari lah sama-sama kita menolong sesama kita dengan memberikan sumbangan ke acc Azmaniza Mohamad Kamal – 514093114912 (Maybank). 


Aku pun dah meng'enable'kan 'Show Charity Ads' untuk nuffnang aku sampai berakhirnya tempoh pengumpulan sumbangan untuk baby Ammar pada 17 Februari 2010.

Untuk mengetahui lebih lanjut keadaan baby Ammar boleh baca kat sini.

So, kawan-kawan. Jom kita bantu-membantu mengurangkan beban dan kesedihan family baby Ammar.

1 comment:

ezzati said...

sama2 kt tolong yg termampu kan :)