SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, February 9, 2010

Sakit perut lagi

Perut aku still sakit. Aku still mencibikan diri.

Siapa sumpah aku cibi berpanjangan ni? Huhu...

Ke sebab tekanan? Boleh ke tekanan buat orang jadi cirit birit.

Masuk hari ni dah 5 hari la aku rasa macam zombie. Badan dah lembik. Jamban pulak dah macam bilik tido.

Malam semalam aku berpusing-pusing atas katil tak boleh tido sebab sakit perut. Rasa nak berak tapi apa pun tak nak keluar. Berpeluh-peluh dalam jamban last-last cibi jugak.

Time nak tido sapu pati halia sikit baru la kurang sakit.

Ni pagi-pagi aku tengah menahan diri daripada terberak sebab orang tengah cuci toilet. Woooo.... dah di muka pintu pulak tu.


Cepat la cuci jamban tu wehhhh.... Aku terberak dalam opis ni karang.



3 comments:

@e_da said...

amys g klinik tak... jgn biar berpanjangan.. kang bahaya.. makan ubat k..

ezzati said...

lor..x abih lg cibi??huhu

Mak Su said...

aduhhh, makan ati sungguh kalu terpaksa tunggu orang cuci jump-bun