SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, November 24, 2010

Wednesday Morning :)

Salam semua

Sakit perut la pagi-pagi ni. Huhuhu...

Semalam aku balik lewat gila. Nak buat surat yang tak logik. Lepas tu dok memikior 5S meja aku tak settle-settle lagi.

Ala... Kalau 5S kan semua pensil jadah mak nenek tu kena simpan dalam drawer pertama. Tapi kena buat pengkelasan jugak okeh. Pensil ada rumah sendiri. Pen ada sarang sendiri. Stapler pun tak buleh campur dengan marker segala.

Maka gigih la aku memotong polisterine n buat macam compartment dalam laci.

Nanti kalau rajin aku tepek hasil kekreatifan aku yang hudus tu ye. Hahaha!

Nak pi toilet jap.

Huhu...

Notatapaktangan : Demam Amir dah kurang kata Abang Misai. Dia rindu kat aku la tu. Sebab asal aku balik ke Shah Alam je esoknya dia demam. Kesian anak ummi. Sob... Sob.. T_T

No comments: