SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, November 22, 2010

Lewat Lagi

Salam.

Ok, punch card aku dah cukup 3 kali merah bulan ni. Pastikan lepas ni tak merah lagi atau anda akan menerima sepakan penalti. Hahaha!

Tren tak lewat pun pagi tadi. Tapi aku macam malas. Kalau boleh aku nak buat bodoh je sampai diorang perasan aku ni sebenarnya dah takde motivasi nak keja. Selagi tak dapat pindah aku nak mogok. Boleh macam tu?

Boleh.... BOLEH BLAH!

Macam ada sorang staf member aku kat wilayah. Dia dari Kelantan kena tukar ke Wilayah. Tak puas hati. Mintak tukar pun tak dapat. Apa lagi. Tunjuk perasaan la. Sukati dia nak masuk opis ke tak. Sampai dapat warning letter. Sebab dia nak keja pun dah tak ada perasaan.

Macam tak berbaloi kan buat macam tu. Tapi kalau dah kita mintak baik-baik orang nafikan memang bengang la.

Nak bebel panjang aku tengah banyak keja. Sambung lain. Daaa...

 

No comments: