SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, November 26, 2010

HP Yang Keji!!!

Aku rasa nak bakar je hp aku ni.

Sebab asek hang dan telah menyebabkan aku dipandang serong. Coz orang ingat aku off hp. Adudududu....

Pulak tu aku ni tengah tunggu sms dari orang sebab nak amik barang dekat dia. Heran jugak apesal la sms tak masuk-masuk sebab dia kata dia akan pi pos laju dalam pukul 9 ke 10. Tapi still takde sms aku ingatkan dia lambat. Dalam 10.45 tengok skrin hp aku hitam je.

Lepas tu bila godek-godek tak ada line pulak. No service. Apekah???

Try bukak bateri n masukkan balik baru la ok.

Bila on hp sms dia masuk aku tengok pukul 9.30 tadi. Huwaaaa.... Aku sms dia tanya tapi dia just balas dengan sms alert yang dia dapat mengatakan sms dia pada aku tak sampai sebab aku tutup hp. Hukhukhuk...

Ni aku sms pun dia tak balas lagi ni.

Marah aku kot.

Huhuhu... Aku dah mintak maaf sesangat ni.

Macam mana ni.

Adudududu...

1 comment:

Fiza Amran said...

kadang2 teknologi nie x membantu mengharukan ada la.. sabaq no..