SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 16, 2010

Elok Mood Ok Tetiba Hangennnnn

Salam semua. :)

Happy happy petang karang nak balik kampung. Yaribba Yaribba!!!!

Eh, jap. Nak ucap tahniah pada blogger Cik Dya sebab dah dapat pindah. Alhamdulillah, doa Cik Dya dah termakbul. Aku je la dok bersarang tak dapat-dapat pindah ni. Hukhukhuk....

Semalam jammed gila. Aku keluar opis pukul 8. Stuck kat jalan depan opis dekat setengah jam. Sebab hujan. Jalan sebelah poli tu kalau hujan dah boleh buat kolam renang. Tu yang jammed gila tu. Huhuhu... Tension ok.

Ok, tetiba angin puting beliung datang ni. Geram gila la. Aku nak apply cuti ganti tak boleh. Padahal bulan lepas kena keja ngadap orang bau busuk tu sehari suntuk dari pagi sampai petang. Tetiba nak suruh aku amik cuti rehat.

Dah la weekend kena keja. Tak dapat balik kampung. Cuti aku pun kena nafikan jugak. Agak-agak la wei... Kalau aku dapat OT takpe jugak. Ni dah la memang kalau keja lebih masa tak dapat OT. Nak amik cuti pun tak boleh apa guna keja lebih masa.


Lepas ni kalau ada apa-apa function time weekend pegi mati la aku nak pi. Tak ada maknanya. Cuti weekend aku pun dah kebas lepas tu lagi nak persoal. Buat keja tu sendiri. Tak hingin aku.



No comments: