SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 23, 2010

Kebuluran

Perut adelah sangat laparrrr!

Pedih-pedih dah ni. Tapi tak boleh keluar pi makan. Sebab tetiba ada benda HQ mintak urgent sebelum pukul 2. Kepala lutut betul la diorang ni.

Aku nak pi ziarah anak PA bos pun tak dapat. Anak akak tu accident hari tu. India mabuk bawak kereta hentam depan. Memang remuk teruk aku tengok pic kereta tu.

Anak akak tu teruk jugak la. Tempurung lutut *aku dengar orang opis cerita* separuh hancur. Tulang punggung lari. Lain-lain kondisi idok le aku tanya.

India mabuk todi tu kritikal katanya. Kalau mati terus lagi baik kot *mulut jahat aku nih*. Tapi betul apa. Dah tau mabuk, jalan pun tunggang terbalik lagi ko nak bawak kereta kan. Dah gadai nyawa orang lain jugak. Kot nak gadai nyawa sendiri tak heran la.

Anak akak tu kata dia dah nampak kereta tu macam tersenget-senget tapi tak sempat nak elak. Makin anak akak tu ke tepi makin senget kereta india tu. Aku rasa la dia ingat dia nampak cahaya macam dalam ghost whisperer tu, 'Follow the light'. Konon-konon cahaya syurgawi.

Cerita awal-awal pasal lapar. Lepas tu terus tak ada kena mengena. Nampak sangat la memang kebulur.

Waaahhh... Laparnyaaaa!

No comments: