SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, November 22, 2010

Delima Merekah :)

Menaip sambil menikmati buah delima.

Hari tu time balik kampung Abang Misai ada jugak beli. Sebab masa jalan kat pasar malam dia nampak brader tu jual sebijik RM1 je. Selalu kan macam sebijik RM4-RM5 gitu.

Kebetulan pulak mak dia ada mintak beli. So, borong 5 bijik.

Tapi yang aku makan hari ni bukan yang Abang Misai beli. Staf unit ni jugak bagi. Dia balik dari kampung bawak buah delima.

Manis-manis sedap je. Cuma leceh sikit la kan sebab kutil kecik-kecik. Hehehe....

Aku rasa dah lama gila kot aku tak makan delima. Last masa aku kecik dok kat Kluang. Tu pun sibat delima rumah jiran. Hahaha! Suka suki je orang tanam aku makan. Masa kecik lagi tau apa.

Orang mengandung bagus makan delima ni tau. Khasiat dia sila google. Huhuhu.. Sebab aku nak sambung buat keja.

;p;p;p

No comments: