SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 23, 2010

Macam Kurang Sihat :(

Salam

Aku hari ni rasa macam kurang sihat la. Dah la memang hidung ni asek srot sret aje. Dah 2 minggu kot. Semalam nak tido pun bernafas ikut mulut. Dah macam ikan.

Pagi tadi sakit perut sebelum pi keja. Lepas memerut terus rasa tak sedap badan ni. Macam gigil-gigil. N ada rasa melayang-layang.

Jangan aku pitam sudah. Dah la berat tak ada orang nak angkat. Hahaha!

Sempat lagi buat lawak di kala dah rasa macam nak mencium keyboard.

Kalau aku tak larat sangat ni kena pi klinik la kot. Aku rasa sebab bendera jepun nak berkibar kot. Tu yang badan rasa tak sedap je ni. Huhuhu...

2 comments:

ejaMaria said...

pegi la tido sekejap... sblum tu makan panadol dulu... ;p

puterikurekure said...

bendera nak berkibar atau nak ada 2 line ni? hehe.

dah sampai masa kot bagi amir adik. ;)