SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, November 29, 2010

Ada surprise :D

Hari ni perasaan malas adelah sangat menjadi-jadi.

Rasa nak balik rumah tido je. Nak cuti pun esok ada meeting la pulak. Patutnya meeting hari Khamis tapi bos nak cepatkan pulak. Ikutkan je la. Dah dia membebel-bebel tu.

Dah la pagi tadi dia cari aku, aku pulak tak ada. Pi klinik. Nasib baik aku cakap dengan staf aku yang aku ke klinik. Kalau aku kata aku saje je nak datang lambat haru je. Hahaha!

Ada benda nak bagitau. Tapi nanti dulu la.

Kasi surprise sikit. Huahuahaua!

Ada sesape boleh teka tak?

;p

5 comments:

@e_da said...

amir nak dpt adik ke...hihihi

Suliana said...

dpt tukar ke??

tak pun, 5s korang dapat no 1 :-)

klu betul, ada hadiah?? hehe

PuteriKureKure said...

amir nak dapat adik! :)

SyUhAdA said...

amir nak dpt adik..hee~

Anonymous said...

Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.