SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, November 18, 2010

Seronok Cuti Buleh Gomol Budak Capang. Hahaha!

Salam. :)

Aku kat kampung... Hehehehe... Suka tak? Suka tak? Ofkos la suka kan. Hahahaha!

Tapi hari ni sakit tekak la pulak. Tu kureng best.

Amir takde. Abah dia bawak pi naik motor. Pi rumah Mak Long dia kot. Si budak bertuah tu dah botak dah. Rimas eh tengok rambut dia tebal kembang-kembang. Selamat kena trim masa aku balik Sabtu Ahad lepas.

Tu pun nak trim rambut dia bersilat aku dengan abah dia. Dah botak ni nampak sangat la kecapangan telinga Amir. Hahaha! Confirm ikut pak eh. Sebab ummi tak capang ye. Tapi telinga ummi besar. ;p

Ni kejap lagi nak pi kenduri. Raya haji ni banyak orang membina masjid jugak. Aku rasa straight cuti aku ni berjalan pi kenduri kendara je kot. Sebab aku ajak Abang Misai pi Bird Park pun dia kata nak kena pi kenduri. Huhuhu...

Ok. Aku nak iron baju. Baju tak iron lagi. Takkan nak pakai baju kedut-kedut pi kenduri. Tak vogue the vast la I nanti. Muahahaha!

Kalau rajin petang karang aku merepek lagi. Kalau tak bercuti la blog ni sampai aku balik Shah Alam balik.

TaTiTu~~ ;p

No comments: