SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 16, 2010

Daging Oh Daging

Bos kecik datang bilik aku tetiba tanya pasal pasar tani kat rumah aku. Hahaha! Musykil okeh. Pasar tani kat seksyen 7 hari rabu je.

Hari ni ada la kat seksyen 17 kalau tak silap.

Rupa-rupanya bos cari daging. Esok kan nak raya haji. Hehehe...

Aku sebagai informer pun bagitau la kat Giant pun ada jual daging. Tapi bos ingat daging beku. Kat Giant ada la jugak jual daging fresh. Huhuhu...

N tetiba dia ajak aku pi Giant. Hohoho... Perlu ke? Tetiba je baik dengan aku ni??? Jeng.. Jeng...

Aku nak cabut tengahari ni. Pi makan nasi arab. Sebab tengah tension tak dapat cuti ganti. Bongok la. Buat keja macam kuli batak tapi cuti ganti pun tak nak bagi. Kedekut!

 

2 comments:

puterikurekure said...

makan nasi arab makan daging kambing banyak2 eh. hehe.

Lia said...

hihi.. tulah kan cuti sehari aja utk Aidiladha ni kan..