SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, November 10, 2010

Pagi Yang Agak Misteri

Salam

Selamat pagi all :)

Aku tengah kebuluran ni. Apehal tah. Pagi-pagi perut dah berdangdut. Tensi mak ok. Sebab aku tengah berdiet yang macam tak diet je. Berat kejap turun kejap karang naik. Padahal baru seminggu diet dah bising. Hahaha! Lempang dua tiga das. ;p

Pagi-pagi ni aku dok tunggu bos kecik. Di manakah dikau??? Nak mintak sign claim. Hari ni last kena hantar. Dah berapa hari aku cari dia nak mintak sign asek la takde. Kejap karang meeting. Semalam pulak pas meeting kat Putrajaya dia ada appointment dengan dentist.

Harus la kan aku menuntut claim. Bulan lepas merata aku kena pi. Pi Sepang. Pi PD. Hujung bulan makan megi je tunggu nak gaji. Huhuhu...

Hidung still srot sretttt je ni. Kepala pun weng weng. Bawak kereta pagi tadi pun nampak blur je persekitaran.

Eh, pagi tadi kan agak misteri nusantara tau. Aku turun nak pi keja. Pi kat kereta adelah jadi amat musykil. Sebab kereta aku basah.

Bukan la aku musykil kereta aku basah. Tapi aku musykil sebab kereta aku sorang je basah hoh. Kereta orang lain aku tengok kering je. Aku ni kereta dah macam kena hujan. Pelik la.

Kenapa ek boleh jadi macam tu? Siapa ada teori bernas nak explain kat aku?

No comments: