SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 9, 2010

Selamat Pagi 1 Malaysia ;p

Salam pagi Selasa semua :)

Pagi tadi aku bangun lambat. Itu pun aku terbangun sebab adik aku terjenguk kat pintu bilik sambil berkata,

'Yuhuuuu.. Tak pi keja ke?'

Aku tengok jam dah pukul 6.57 dah. Terus dengan takde perasaan tarik selimut balik. Sejuk hujan kan. Feeling-feeling malas nak keja dengan hidung yang berair n tekak yang sakit. Pasti la aku ni dah kena selsema.

Tapi lepas tu bangun jugak. Lambat-lambat pi bilik air. Lambat-lambat gosok baju. Drive pun lambat. Alang-alang dah lambat biar lambat terus. Hahaha! Jangan la ikut pepatah aku tu.

Sampai opis ingat punch card dah merah dah. Tengok-tengok jam punch card baru pukul 7.58 la. Jam punch card opis aku ni memang lambat ok. Pagi-pagi ceria la ko kan jam ko dah pukul 8 jam punch card lewat seploh minit. Tapi time balik menggelupur tepi punch card tu. Muahahaha!

Eh, semalam ada cerita yang agak kesian tapi lawak. Keji kan aku. Dah kesian tapi lawak pulak. Nanti aku cerita k. Kak Ita, marah tak orang nak cerita ni? Muakaka!

Aku nak siapkan keja sat. Cari mood ok.

Lalala~~

 

No comments: