SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, November 21, 2010

Update Ahad

Salam Ahad.

Jarang kot aku online hari ahad. Sebab macam bz. Hahaha! Poyos la bz. Padahal takde lappy n kalau ada memang malas nak on sebab melayan si cerdik Amir tu.

Malam ni balik Shah Alam. Rasa macam tak nak balik. Boleh gitu?

Balik Shah Alam buat aku tension. Dengan keja yang macam apa tah aku nak cakap. Dengan orang yang sikit pun tak faham macam mana perasaan orang yang jauh dengan family. Kadang-kadang rasa macam nak tempik aje orang kat opis tu. Biar diorang tau sebenarnya aku depressed yang teramat.


Bukan stress tapi depress.


Sakit perut la pulak. Ok la. Kalau rajin aku sambung. Abang Misai dengan Amir pi rumah kak ipar aku jap. Dengan si Amir mucuk tak mandi lagi dah pi merata. Hehehe...


Macam mana ummi nak balik malam ni sebab ummi tau Amir mesti nangis n tak nak lepaskan ummi. Hmmmm...


T_T



No comments: