SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, November 30, 2011

Hari Ni Kena Present Topic Of The Month

Assalamualaikum

Morning. Aku tengah sakit kepala ni. Kena hujan semalam kot. N dah ada rasa macam nak demam gitu. Semalam stuck dalam jammed yang aku rasa kalau aku jalan kaki lagi cepat sampai rumah. Bayangkan la ye, keluar opis pukul 5, tapi nak dekat pukul 8 baru sampai rumah. Macam rumah aku tu jauh kat Tapah. Huhuhuhu....

Dah la kaki sakit. Jammed teruk. Macam nak tertanggal kaki aku dok main clutch. Lepas ni beli helikopter la. Hahahaha! Macam ko tu kaya sangat la kan nak beli heli. Kipas heli tu pun ko tak mampu tau.

Pagi ni ada meeting pengurusan. Aku kena present topic of the month. Hampagas betui. Takpe, aku baca je. Diorang bukan dengar pun.

Disebabkan ada meeting, pagi-pagi lagi aku dah tapau breakfast. Beli nasi lemak kat rumah sebelah. Akak tu baru start jual semalam. Dia dah berenti keja kilang sebab takde orang nak mengasuh anak dia.

Jadi mari la menolong menambah pendapatan orang. Sedap jugak la sambal nasi lemak akak tu. Esok beli lagi. Kehkehkeh... Tembun la aku hari-hari tala nasi lemak.

Ok, mau prektis baca omputih ni. Terbelit lidah tau. Dah la english aku ni memang ke laut dah. Kena pi sekolah balik la nampaknya.

Tata~~

No comments: