SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, November 4, 2011

Projek Weekend Ni

Dah lama aku dok cari meja nak taruk mesin jahit. Tak beli-beli lagi. Abang Misai kata guna je la meja makan. Abes 1 keja pulak nak hangkut mesin tu pulak kalau orang nak makan kat situ.

Hari tu survey meja tulis. Yang paling murah punya meja tulis. Takde stok pulak kat Tesco tu. Tapi baru ni tengok dah ada. Nanti nak suruh laki aku beli la.

Mesin jahit tu sampai la dok dalam bilik belakang. Aku tengah ada semangat berkobar-kobar nak jahit something ni. Semenjak ada budak kecik yang kuat bergayut kat tetek itew. Hahahaha! Nak jahit nursing cover sendiri. Kihkihkih...

Tengok orang jahit macam senang. Nak beli asek hold je sebab duit kejap beli benda lain. So, apa kata kita cuba kemahiran sendiri. Eceh....

Aku ni setakat nak jahit simple-simple boleh la kot. Sebab belajar jahit baju kurung hari tu. Sarung bantal si Hana pun tak berjahit lagi. Bantal dah kepam dah. Ahahahaha!

Hujung minggu ni la nak buat. Termasuk nak menggodek pam susu baru. Tak sabar la pulak nak tunggu esok. Yeayyyy!!!

2 comments:

ejaMaria said...

akak pun nak cari meja utk menjahit... kain dah potong... jahit tepi pun dah siap... tp mesin tu nak letak takde tpt... hari tu tumpang meja komputer... tapi ganggu nak guna komputer... nak kena alih-alih plak...

check IKEA side table rm29.90... nampak mcm menarik... tak tau kukuh ke tak... nak pegi IKEA... tak ter-pegi lagi... ;p

amiys said...

kak maria - hehe.. sini IKEA xde... smbr je la meja tesco.. hahaha.. harus cpt2 bli tu kak.. kain dh sedia menunggu tu.. ;)