SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 8, 2011

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Assalamualaikum

Selamat Hari Raya Aidil Adha kawan-kawan sekelian. Aku kat opis ni. Anak buah aku semua takde. Cuti raya lagi secara berjemaah.

Kepala otak tengah nenong-nenong ni. Makan daging dengan ketupat pulut banyak sangat. Dari malam semalam aku pengsan dengan anak aku. Makan tak ingat dunia punya pasal.

Tahun ni buat korban untuk Amir n untuk aku. Hana tahun depan la ye. Semalam sembelih lembu tu. Kat rumah pakcik laki aku. Amir siap nangis-nangis marah tengok lembu kena ikat kaki. Serius hati tisu la budak itu. Hahahaha!

N buat pertama kalinya aku dok menganyam ketupat palas. Muakakaka! Sengal kejap. Jenuh mak mertua aku ajar. Dia lipat sepuluh aku baru lipat sebijik je. Punya la lembap. Dah, aku tak berapa makan sangat ketupat palas tu. Memang tak reti la.

Lagi pun feveret aku ketupat nasik. Ketupat palas yang isi pulut ni lambat sikit la. Dah la anak baru 3 bulan. Bantai pulak makan pulut. Hasilnya malam semalam aku sakit urat. Dengan hujan dah 3 hari tak berenti. Sejuk-sejuk gedi tu lagi la menambah sakit urat ye.

Jadi hari ni aku nak relaks-relaks kejap. Bebudak takde nak kacau aku dalam bilik. Agagaga...

Eh, moh la sembang dengan aku kat gugel talk. Itu je la yang opis ni buleh tembus. Yang lain kena block la. Hehehehe...

No comments: