SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, November 2, 2011

Nak Tinggal Anak?

Hidung tersumbat adelah menyakitkan jiwa. Hush.. Hush...

Rasa macam nak amik MC je n melepek kat rumah. Tapi 11hb ni igt nak amik cuti pulak. So, tahankan badan anda.

Aku nak pi ngepam ni. Abang Misai lak pukul 4 karang kata nak datang amik keta. Nak hangkut beg bagak dia kat opis. Maklum la, hari ni abes operasi. Hari tu gigih bawak beg gedabak tu dengan keta. Tapi buleh pulak lepas 2-3 hari balik rumah tukar bawak motor. Lepas tu selang 2-3 hari bagi aku bawak balik baju kotor. Ni dah jadi keja aku la balik karang bawak balik keta dengan beg bagak dia.

10hb aku kena pi HQ. Function pulak pukul 8 pagi sampai 12 tengahari je. Terus biol pala otak pikir macam mana nak pi Putrajaya. Nak tido mana. Busuk sungguh tau. Bos kecik tanya tadi. Bos kecik laki ye. Sorang lagi pegawai yang kena pi pun laki jugak. Aku dah blur.

Bos kecik kata dia pi sendiri. 9hb petang dah blah dari Penang. Pegawai tu tumpang. Kat sana dia tido rumah sedara dia. Pegawai tu tido hotel. Aku dah pikir aku kena tido hotel jugak la gitu.

Teringat pulak kat anak. Hana tak pernah lagi berenggang dengan aku. Nak tido malam mesti cari nenen dulu baru boleh tido. Karang haru biru melalak pulak aku takde. Runsing ok. Macam pikir masalah negara.

Dah, aku nak pi pam susu. Teringat anak-anak terus sakit tetek aku.

No comments: