SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, November 17, 2011

Badan Penuh Angin

Assalamualaikum

Perut aku adelah berangin. Dari semalam. Lepas makan tengahari. Adekah kerana makan kobis? Aku pun tak tau. Aku makan kobis sebab kata kobis boleh tambah susu. Susu ciput benau.

Jadi, dah berangin 1 badan tu keja nak kentut *Amir sebut bot bot* je la. Idok le aku kentut di khalayak. Kentut la time takde orang. Kat dalam keta pun boleh kentut tapi pastikan ko sorang-sorang la. Kalau ada orang lain, pulak tu kentut menimbulkan bau-bauan maunya pengsan orang lain dalam keta. Kalau ko sorang-sorang ko sendiri yang sedut bau kan. Miahahahaha!

Aku kentut bagi memastikan kesejahteraan perut ye. Karang kembung pulak perut aku ni. Dah la buncit pas bersalin tak surut-surut. Malas pakai bengkung kekdahnya kan. Lagi mau merungut. Lempang sedas baru tau. Kohkohkoh.

Pagi ni rasa nak terberak pulak. Tapi adelah takut nak berak. Kan aku susah nak berak sekarang. Kelmarin punya la seksa. Setengah jam dalam jamban kat opis ni je. Sampai luka la bon bon. Semalam masa berak hamik ko, macam nak mengalir air mata dia punya pedih tu. So, hari ni dah trauma. Buleh la nyanyi lagu trauma *trauma yang melanda, menikam-nikam bontot*. Muakakakakakakakaka!

Belum lagi aku cari apa yang disuggestkan dek kawan-kawan blogger hari tu bagi memudahkan pembuangan. Tak sempat. Huhuhu...

Nanti la cari. Tak tahan sungguh bila asek begini. Ohhhh... *sambil letak tangan atas dahi*

1 comment:

LoVEaQshA said...

akk da lm owg xg jln2 cr psl kt blog2 nie,skli g blog akk da ada sepasang ank erk~!
Ampunkalan sy yer,mmg xthu sguh...huhuhu