SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, November 17, 2011

Mari Menggelabah

Baru je up entry macam mana kalau aku kena outstation dan dan pulak terserempak dengan timbalan aku kat toilet. N dia kata maybe aku kena pi JB 8,9,10hb bulan depan.

Ok, mari menggelabah puyuh sekarang.

Setakat kat Putrajaya tu masih boleh digagahi untuk aku paksa laki aku ikut n bawak anak-anak. Ke JB? Aku rasa mesti dia tak nak. Haiyooooh... Kos tinggi. Kalau naik Air Asia pi balik pun dah 400++. Tak campur aku la sebab aku guna waran gomen kan. Tu belum campur kalau duit hotel kena bayar sendiri. Gigit kuku ok. Makan pasir la bulan depan.

Baru je berangan aku nak shopping gaji bulan ni. Tsk.. Tsk.. Tsk...

Aku kesiankan Hana la. Mesti dia cari-cari ummi dia ni. Selalu time aku amik dia macam tu la. Dia tau je aku yang kelek dia mula kepala dok sondol-sondol ke tetek.

Jangan la timbalan aku taichi jemputan tu ke aku. Huhuhu... Mintak-mintak dia je la yang pi. Amin.....

Stress sungguh bila keja banyak travel ni.

No comments: