SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 8, 2011

Spectra 3? Puas Hati. :)

Aku sudah mula menggunakan Spectra 3. Bukan keta ok. Tapi pam susu. Hehehehe.. Start guna baru hari ni. Hari Ahad aku baru dapat test sebab Hana kalau aku ada keja nak bergayut je kat tetek. Time dia tido tu cepat-cepat aku buat projek mengetest pam.

N hari ni dah angkut pi opis. Lalala~~ Ye, dan aku berpuas hati dengan khidmat Spectra 3 ni even baru 2 kali sesi memerah. Sebab susu perahan guna spectra ni lagi banyak dari aku guna pam lama. Lagi 1 sebab aku guna double pumping kot tu yang banyak tu.

Spectra 3 ni gaya dia sedut tu macam budak sedut tetek la. Lembut je suction dia. Ye la, guna la dari slow suction. Ko amik maximum terus ada tercabut pulak puting tetek tu. Tak macam pam lama, sedut terus menerus je. Ada la button yang bila ko tekan dia jadi gaya macam suction budak tu. Tapi kena kerap tekan la. Tapi still takde effect sangat pun kalau tekan.

Pam lama still buleh guna. Yang tu aku buat travel la kot since pam tu letrik buleh guna, bateri pun buleh guna jugak. Abang Misai ingat aku dah simpan pam lama dalam kotak balik. Dia kata,

'Ingatkan dah dapat gading bertuah tanduk tak berguna lagi.'

Ceh, ingat aku macam tu ke. Aku tanduk karang. Pam tu la yang dah berjasa masa beranakkan Amir dulu tau.

Jimat sungguh bagi susu badan kat anak ni. Susu tepung dia yang ada kat rumah tu tak abes-abes lagi. Kat rumah toksu dia pun sure la luak sikit je. Kasi laki aku tengok sikit kelebihan bagi anak susu ibu ni. Keluar duit lebih sikit time beli pam je pun. Kalau aku gigih mengepam boleh la Hana fully minum susu badan saje. Hehehehe...

Best sungguh rasanya.

Ada rezeki lebih nak beli Medela FS pulak. Maka sila menabung ye. Hahaha!

No comments: