SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, November 4, 2011

Cerita Pagi Jumaat

Assalamualaikum

Selamat pagi Jumaat semua. Ada yang dah cuti nak sambut raya haji kot. Aku je yang tak cuti. Selasa ni pulak staf aku beramai-ramai amik cuti secara berjemaah. Hampeh sungguh meninggalkan bos mereka terkontang kanting sorang-sorang.

Polis pun dah start buat roadblock aku tengok. Awal-awal dah letak segala kon n tahan orang kat hiway tu. Banyak yang kena tahan tu motor la. Keta diorang tak kacau. Jem pepagi buta karang sesia je kena maki.

Abang Misai tak pi keja hari ni. Aku tak tau pun dia cuti. Pagi tadi masa aku siap-siap nak pi keja dia pakai seluar pi kebun. Bila aku tanya dia kata dia cuti. Sentap dengan aku tak abes lagi la tu. Hahahaha!

Amir dengan Hana aku hantar pagi tadi. Amir macam biasa, pi rumah toksu bawak bekal coklat. Dah sampai rumah toksu terus lari-lari masuk rumah lepak atas tilam bucuk dia. Hana behave hari ni. Kalau tak semalam nangis dalam keta sampai aku kena stop kejap tepi jalan. Rupanya nangis sebab ngantuk. Tu la, suka sangat bangun awal nak memerut. Mana tak ngantuk.

Aku lapar la pulak. Nak pi beli breakfast jap.

No comments: