SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, November 22, 2011

Hari Ni Sila Jangan Lupa Lagi

Assalamualaikum

Ngantuk..... Gara-gara tengok bola. Kihkihkih... Semangat Harimau Muda la kata. Tapi aku tengok sampai separuh masa kedua. Lepas tu dah melayang ntah ke mana. Sedar-sedar diorang dah peluk sama sendiri sambil meloncat-loncat. Terus tanya Abang Misai,

'Menang ke?'

'Ha'ah.'

'Penalti ke?'

'Yup, masa tambahan lagi 30 minit tapi takde gol.'

'Ooo.. Ok.'

Sambung tido. Hahahaha! Tapi tak sampai seploh minit sambung tido Hana dah bangun nak menenen.

Hari ni mesti kena beli jajan untuk Amir. Sebab dari hari Ahad dia tanya.

'Ummi, nak pok.'

Pok tu keropok ye. Bukan mintak aku tepuk. Asal tengok iklan Mr. Potato je kata,

'Amir nya. Amir nya.'

Tu maksud dia Amir punya.

Semalam aku dah beli dah Mr. Potato tu untuk dia. Kat stesen minyak Petronas. Tapi adekah dah bayar aku lupa amik Mr. Potato tu. Aku amik touch n go aku je sebab tujuan utama aku ke sana sebab nak topup TNG aku tu. Huhuhu...

Dah nak sampai rumah baru perasan Mr. Potato takde. Hampehhhhsssss.......

Sampai je rumah Amir menyambut dengan penuh harapan aku bawak balik jajan sebab Ahad tu dah janji nak beli untuk dia.

'Mi, nak pok.'

Terus tepuk dahi la ummi dia. Hahahaha! Kena explain pulak kat budak bertuah tu ummi dah beli pok tapi tertinggal kat kedai. So, mintak dia tunggu hari ni. Kesian la pulak kan anak dok tertunggu-tunggu.

Untung orang kedai kalau aku selalu buat pe'el cenggini. Huhuhu...

nota tapak tangan : Tahniah Harimau Muda kerana telah menyebabkan Garuda patah sayap. Hehehehe...

No comments: