SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, November 25, 2011

Kena Jugak Pi JB....

Assalamualaikum

Kejap lagi aku ada meeting. Macam malas je nak masuk. Disebabkan kena buat report dalam meeting nanti kena la masuk jugak.

Pagi ni nampak lagi babi dalam lori atas jambatan. Apesal aaa... Tiap hari Jumaat ke rutin mengangkut babi ke Pulau? Tak boleh tunggu bukan peak hour ke? Dah la Jumaat lepas pagi petang aku nampak babi. Pagi nampak babi hidup. Petang time balik nampak babi dah kena sembelih pulak. Hangin betui aku.

Pagi ni jugak la bukak emel tengok aku kena pi JB tu. Tapi hapah detail pun takde. Hish.... Berbulu betui la macam ni. Jap lagi tanya kat timbalan la. Sebab laki aku dah volunteer nak cuti. Dia tak sanggup jaga Hana. Dia lagi sanggup ikut aku n angkut bebudak sekali.

Tapi kan Johor tengah banjir sekarang. Isk... Takut la jadi macam tahun lepas ke bila. Yang air banjir sampai tenggelam rumah. Hiway pun tak boleh lalu tau.

Ok la, nak get ready slide yang nak present jap lagi. Slide simple mimple je. Dah tak bagi format. Aku buat ikut suka hati. Hahahaha!

bye...

No comments: