SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, November 21, 2011

Sesi Membotakkan Rambut *bukan rambut aku*

Assalamualaikum

Yeahhh... Lambat sikit mengupdate hari ni. Selalu sampai opis je dah update. Mood tak berapa ada sangat. Maklum la, Isnin. Sabtu Ahad dah syok melepek kat rumah.

Weekend aku dok rumah saje. Sabtu tu sesi membotakkan anak-anak. Hahahaha! Rambut Amir dah tebal sangat. Dah nampak macam Amir pakai rambut palsu kata Pak Uda dia. Harus ke? Maka mari la mentrim rambut ye anakku.

Macam biasa. Bila time nak trim rambut je melalak. Tapi kali ni ada improvement la sikit. Trim rambut kali lepas dia telah memuntahkan abah dia. Wakakaka! Kali ni nangis je la. Sambil jerit,

'Abah! Abah!' sambil teresak-esak. Kihkihkih... So comel.. ;p

Lepas tu turn si Hana pulak kasi trim sama dia. Rambut dia naik tak sekata. Belakang gonjeng tak tumbuh-tumbuh. Atas je naik macam landak. Itu pun aku nampak dah macam landak tersepit sebab separuh je tegak. Separuh lagi jatuh. Kita kasi kemas-kemas ye dik. Mari trim jugak.

Maka sudah ada 3 budak botak dalam rumah sekarang. Eh, siapa lagi sorang. Macam Amir cakap la,

'Amir tak, Adik Anah tak, Abah tak.'

Hahahaha! Sorang lagi adelah abah diorang. Abah diorang ni jenis rambut kalau dah makin banyak tu nampak bersimpul-simpul. Kerinting yang tak comey ye. Aku lagi rela tengok laki aku botak daripada ada rambut. Muakakaka!

Heran aku apesal la si Amir tu tiap kali nak trim rambut mesti nangis. Padahal tak sakit pun. Adik Hana dia tak nangis. Tergedik-gedik geli je.

Nanti aku tepek pic Amir n Hana yang dah botak. Abah dia takde pic. Laki aku tu mana suka bergambar ni.

No comments: