SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, December 1, 2011

Tudung Baru :D

Assalamualaikum

Aku pakai tudung baru hari ni. So feeling-feeling jelita. Kohkohkoh!

Dari pagi tadi aku dok ke hulu ke hilir cari orang admin. Bila call tak berjawab. Bila aku pi department diorang tak nampak batang hidung. Apekah??? Semuanya melesap ke?

Ada hal aku nak discuss pasal tanggung tugas ni. Ada staf yang cuti n nak la setel apa yang patut cepat-cepat kan. Kesian pulak dok hold lama-lama.

Ni claim aku pi Putrajaya hari tu pun tak terbuat lagi. Motif tak siap-siap? Hahaha! Aku lupa la macam mana nak buat claim. Harus pi cari budak yang dok pi sekali dengan aku hari tu. Nak tengok claim dia macam mana.

Aku nak pi meronda kat admin lagi. Huhuhu... Penat wooo. Admin jauh dengan bilik aku. Bila call pun tak berjawab. Perlu la kita exercise pulok.

Eh, hari ni aku balik awal. Yeayyyy!!!

No comments: