SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, December 23, 2011

Badan Penat

Assalamualaikum

Aku mengantuk n badan adelah amat letih. Semalam balik lewat. Meeting abes dekat pukul 6. Keluar opis hujan. Jalan jem. Oh, sungguh pakej sekali.

Aku sampai rumah pukul 8.15 gitu. Nak keluar dengan akak aku pun tak jadi. Pasal dia tunggu aku lama sangat. Dah la manjang dok tanya aku kat mana. Stress woh tengah drive pastu orang dok sms. Tak cukup sms call pulak. Aku memang tak jawab la. Sebab aku jenis tak reti nak kontrol keta sambil bercakap kat fon. Sms pun tunggu time keta stop.

Pagi ni pun ada meeting lagi. Perjumpaan pengarah dengan anggota. Petang pun ada meeting. Bagus sangat la minggu ni. Langsung tak dok kat meja buat keja. Memang berlonggok la keja aku.

Tahun depan punya meeting pun dah nak kena set tarikh. Aku nak buat takwim untuk setahun la. Senang. Hulur je kat bos. Takyah tanya-tanya dah. Penat aku nak jawab.

Tengahari ni aku nak tido.

No comments: