SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, December 19, 2011

Hujung Tahun Yang BZ Macam Lebah

Assalamualaikum

aku bz hari ni. Kejap lagi pukul 9 ada taklimat SBPA pulak. Rasa macam malas je nak masuk sebab keja aku berlonggok.

Dan aku rasa tak sedap badan. Dari semalam. Tetiba rasa pelik sebab period aku datang awal 10 hari kot dari tarikh sebelum ni. Rasa tak larat gila. Letih semacam.

Ingat nak amik cuti hari ni bawak Hana pi cucuk. Tapi sebab taklimat n keja yang berlonggok aku tak cuti. Try mintak time off jap lagi. Kalau dapat aku blah awal bawak budak bertuah tu pi cucuk. Kalau tak ntah bila la buleh bawak.

Nak harap abah dia tak payah la. Dia kata si Hana ni melekap dengan aku je. Karang kalau dia bawak lepas tu budak tu melalak lepas kena cucuk dia nak pujuk macam mana. Aku takpe, aku ada tetek untuk pujuk budak bertuah tu.

Ye la tu.

No comments: