SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, December 6, 2011

Dah Ada Orang Nak Ke JB

Assalamualaikum

Mengantuk yang amat. Drive tadi pun aku rasa nak tertido. Siap rasa keta macam melayang-layang je. Bahaya betui aku ni. Ape yang mengantuk sangat ntah la.

Akhirnya dah dapat orang yang nak ke JB. Dah semua pun main tolak-tolak. Alhamdulillah la ada akak ni tak kisah. Siap nak pi dengan family gitu. Thank u Kak Ton. Jasamu dikenang.

Jadi keja aku sekarang adelah menyiapkan slide untuk presentation kat sana. Ini lagi 1. Tukang handle tu bukan bagitau kitorang ni kena bentang. Aku tau pun bila tengok aturcara program. Bertuah betui.

Maka slide aku adelah simple mimple je. Siapa suruh tak bagitau. Aku pulak yang pi call tanya. Last minit nak buat slide cantik-cantik memang tak la kan.

Dah la aku kena present. Huwaaaaa!!! Tensi mak tau.

Nak buat slide. Karang timbalan nak tengok.

No comments: