SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, December 7, 2011

Petang Ni Ke JB

Assalamualaikum

Aku kat opis daaa... Tengah menahan sakit perut nak terberak. Bukan tak nak pi berak. Tapi tengah dok mengepam ni. Sesi pertama. Kalau aku gi toilet dulu karang macam geli-geli je. Hahahaha! Jadi aku bekpes dulu pastu pam susu. Sanggup ko menahan sakit perut.

Semalam tido lambat. Si Hana telah membuat perangai. Apesal tah. Maybe sebab dia bangun awal petang time aku nak amik tu. Sampai rumah dia menenen sampai tertido. Tapi bila aku letak je kat dalam buai mata dah terbuntang. Adoi laaaa.... Tu yang buat perangai malam tu.

Aku bagi tetek semua tak nak. Last-last abah dia pegang suruh aku bancuh susu tepung. Aku bancuh sikit dalam 2oz lepas tu abah dia bagi terus dia nyot nyot nyot. Ehhhhhhh... budak ni. Nenen n susu ummi yang lazat pulak ko tak nak ek. Selalu tolak susu botol. Dah kelaparan sangat la tu. Dah tak koser mulut nak menyedut tetek. Nak yang pantas je. Bertuah punya anak.

Hari ni balik awal. Aku kan nak ke JB. Bos macam berat hati nak bagi balik awal pasal function start malam esok. Tapi koser la aku nak direct dari Penang ke JB non stop or just stop kat RnR kan. Sebab bawak budak kecik agak kesian la dengan bebudak tu. Lain la kalau aku berdua je dengan laki aku. So, kitorang decide nak bertolak petang or malam ni pastu tido kat Shah Alam. Pagi esok baru bertolak ke JB.

Tu yang mintak balik awal. Siap time balik semalam aku tengah drive atas jambatan bos call. Kata aku tak buleh claim lodging untuk aku pi Shah Alam tu. Yeee, aku tau itu. Risau sungguh bos kalau aku claim.

Ni nak repair slide yang aku dah buat. Timbalan mintak tambah-tambah sikit. Buat semua siap-siap lepas tu aku nak mentelaah untuk presentation. Kihkihkih... Dah lama tak dengar ayat mentelaah.

Okie dokie.

No comments: