SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, February 2, 2011

Tido Macam Ayam

Salam

Hari ni pagi-pagi datang opis *lewat lagi* tengok lengang je. Kaunter receptionist pun tak ada orang jaga. Aku pulak tetiba kena melayan courier menghantar surat kat depan tu. Dah la tengah sakit perut. Nasib baik nak cop je.

Semalam aku tak tau la aku mimpi ke apa. Dah la susah nak tido dah sekarang ni. Tido lambat manjang. Teringat anak kat kampung syahdu-syahdu nangis-nangis jap. Tapi lately ni aku tido macam ayam tido k. Mata pejam tapi boleh dengar bunyi sekeliling.

Macam-macam bunyi pulak tu. Tetiba pulak pagi tadi dengar bunyi anjing menyalak yang jenis macam dalam cerita hantu tu. Hampeh! Nak bukak mata pun tak berani aku.

Dalam pukul 4.30 *sempat tengok jam tu* macam ada orang masuk bilik aku. Sebab pintu tu macam ada orang tarik tutup dari luar. Pintu bilik memang aku tak rapatkan pun.

Adik aku ada bangun awal pukul 4.30 tu ke? Balik ni kena tanya dia la. Nak kata awal pagi tadi dia bangun  aku tengok pi keja pukul 7.30 jugak. Apa dibuat subuh-subuh pi'e tu ntah.

Harrrr... Ok la. Aku nak submit report kat hq. Every week kena submit. Tension sungguh. Konon pemantauan yang jitu la. Cet! Lagi bz la aku.

No comments: