SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, February 8, 2011

Nak Jerit Kuat-Kuat La

Salam

Hari ni bz. Pagi tadi lambat lagi. Huhu.. Merah punch card makcik tau. Dah tak larat nak buat macam mana. Karang aku drive terbabas langgar kereta orang ke, masuk longkang ke lagi la haru kan.


Kalau dok dekat dengan laki boleh la dia tolong hantar kan. Sob... Sob...

Aku malas nak ingat pasal hal mintak tukar semalam. Lagi difikir lagi sakit kepala yang dah sedia sakit ni. Sakit kepala ni tak hilang-hilang la. Aku nak makan ubat tak berani. Heeee....


Ni pulak tengah kelam kabut dengan HQ yang tetiba nak injak tarikh nak datang buat lawatan sehari awal. Heiiii... Kalau tak susahkan orang tak boleh kottttt....

Sebab salah sorang yang nak datang tu kena outstation hari Jumaat ni. Kitorang pulak yang kena tukar tarikh. Mentang-mentang diorang HQ. Sesedap rasa je nak tukar-tukar tarikh lepas tu bagitau 2 hari sebelum nak datang. Apesal tak datang je dulu baru bagitau.


Dah la slide untuk meeting esok aku tak siap-siapkan lagi.


Nak jerit kuat-kuat dalam opis ni boleh tak?



No comments: