SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, February 25, 2011

Malam Ni Balik Kampung Jumpa Hero Pujaan Hati

Assalamualaikum

Haaa... Lambat aku update hari ni. Bz sikit. Nak update 1 borang je makan tahun. Sistem lembap gila babun. Huhuhu...

Malam ni balik kampung. Yip! Yip! Yip!

Tapi Abang Misai tak dapat amik la kot pagi esok. Dia sekarang ada kat Lumut. Kekawan nak menyinggah kata dia. Dari semalam pulak tu. Tah apa yang best sampai tak ingat jalan balik.

Oh, dia balik naik bot. Yang hari tu pi Port Klang tu sebab nak amik bot la.

Kesian Muhammad Amir Ridhwan kena tinggal. Ni nanti dia ada kursus 2 minggu pulak. Takkan nak tinggal Amir lagi. Aku suruh dia bawak Amir ke sini. Dia kata kesian kat aku pulak. Takut aku tak larat nak jaga.

Daripada tinggalkan kat kampung dengan aku pun tak ada baik la dok dengan aku. Larat tak larat pun aku bagi larat la jugak. Kesian Amir tu. Kekurangan kasih sayang mak bapak pulak.

Tapi malam ni tak dapat amik tiket tempat tido. Dah abes. Lenguh la aku nak tido duduk. Dengan perut dah mengembang semangkuk ni. Sesak nafas ok. Nak sujud time solat pun aku dah mengah. Ni nak dok semedang sampai 6 jam dalam tren. Hukhukhuk...

Mau sambung buat keja. Tata~~

 

No comments: