SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, February 22, 2011

Punch Card Buruk La Bulan Ni

Assalamualaikum.

Punch card aku merah lagiiiiiiiii.....

Aku bangun macam biasa la. Tapi jadi lama dalam toilet pulak hari ni. Pasal tetiba pulak sakit perut. Lepas tu masuk pulak bilik air nak mandi aku terbelahak muntah tapi menatang hape pun tak nak keluar. But sampai sekarang rasa macam ada something sangkut kat tekak. N sangat la pasti kejap lagi kalau aku makan aku akan mengeluarkan segalanya semula. Shish....

Kepala adelah masih di tahap pening-pening. Pagi pening dia lite-lite je. Masuk tengahari bawak ke petang bawak pulak ke malam aku dah rasa macam nak hantuk kepala ke dinding. Berpusing je. Tiger balm pun tak jalan dah. Ade la dalam 5 minit je lega bila sapu balm rimau tu. Lepas tu sangap balik.


Semalam aku mimpi.... Mimpi yang macam menakutkan... Pasal baby. Sampai sekarang dok teringat. Ish....


Ok la. Aku nak kena buat slide. Esok lusa ada meeting. Seminggu ni hidup aku penuh dengan meeting je.


Daaa~~



1 comment:

|| a - j . E . E || said...

isk aku tau ko tabah... ada bape bulan je lagik kan.. baby da kelua nanti takde la ko nak mabuk2 lagik kan.. hihi chaiyok!!!