SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, February 4, 2011

Mari BerBBQ

Salam

Baru balik dari rumah akak aku. Buat karamel gula hangus dengan coleslaw. Petang bawak ke malam karang nak BBQ katanya. Hahaha! Dah la aku tak join langsung bab memerap segala. Aku tolong bagi cadangan nak buat majlis je. Agagaga~~

Tapi tadi rasanya aku buat karamel je. Dah la lupa taruk esen vanila. Ceh... Terus tak ada bau wangi. Dah siap kukus baru perasan. Apekah???

Coleslaw pulak adik aku tukang sagat carrot dengan kubis. Aku tolong taruk mayonis je. Hahaha! Keji tak? Padahal dah janji nak buat dedua tu sendirian berhad. Eh, apa gunanya adik beradik kan. ;p

Ni kejap lagi nak pi balik. Sesi bakar membakar. Laki aku tak dapat join sebab dia keja. Boring betul. Memula hari tu dia patut cuti hari ni. Tapi last minit jadual tukar. Eh, marah ok.

Amir tido pulak. Kalau tak tadi aku dah selamat la ada kat rumah akak aku tu. Tak apa. Tunggu Amir bangun tido. Mandi manda lepas tu berdesup peginya. Kalau bangunkan karang mau bebal tak sudah. Jenuh pulak aku nak melayan. Elok nak membakar ayam aku pulak yang terbakar karang. Huahuahaua!

Layan Grey's Anatomy kejap la. ;p

 

No comments: